Tutaj zobaczysz jak to poprawnie wykonać. Wersja łatwiejsza i trudniejsza.
Blog
Przychodzi okres ciepła i zaczynają się tak zwane eventy. Pojawia się zadanie dla marketingowców jak zaznaczyć swoją obecność w plenerze lub jak skierować klientów do właściwego miejsca. Przychodzą z pomocą naklejki podłogowe stosowane powszechnie w wielu tego typach przedsięwzięciach.
W sumie nieznana forma reklamy a jak już się pojawi to wzbubdza zainteresowanie. Połączona z ciekawym projektem graficznym jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy w obecnej rzeczywistości, która nas otacza. Każda ściana nadaje się do umieszczenia na niej reklamy, chyba, że ma odpadający tynk :-) wtedy już nic nie zrobimy. Przygotowanie podłoża wymaga trochę pracy zwłaszcza mycia, suszenia i wbrew pozorom również odtłuszczenia.
Naklejki mogą posiadać dowolne kształty, nie ma prawie żadnych ograniczeń. Prawie czyli ? Otóż każda naklejka ma określony kształt, prostokąt, owal, koło lub kształt nieregularny. O ile z kształtami typu koło itp. nie ma większych problemów o tyle z kształtami nieregularnymi już trzeba uważać. Maszyna oczywiście wytnie każdy kształt tylko czy później poradzimy sobie z jej przyklejeniem i co będzie w czasie użytkowania takiej naklejki ?
Często pytacie jak zabezpieczyć przedmiot przed nieuprawnionym otwarciem. Sprawa jest prosta i skomplikowana. Wszystko zalezy od materiału z jakiego jest ten przedmiot wykonany. Stosowane powszechnie naklejki papierowe są tanie ale nie sprawdzają się jako zabezpieczenie przed nieutoryzowanym otwarciem. Często wilgotnieją i się marszczą przez co efekt jest daleki od oczekiwań. Co więc możemy zrobić ? Wszystko zalezy od podłoża do jakiego takie zabezpieczenie ma być przyklejone.
Reklama na samochodach to bardzo ciekawa forma reklamy zewnętrznej. Czy jednak zawsze jest skuteczna i jak łatwo może zepsuć wizerunek firmowy?
Naklejki są wykonywane w dwóch technologiach : są drukowane lub wycinane. Drukując naklejkę musimy przekazać informację dotyczącą kolorystyki naklejki i tu zaczynają się kłopoty. Zwykle mówimy kolorowa czyli wydrukowana w pełnym kolorze. Podstawowa paleta kolorystyczna określana jest jako CMYK ( Cyjan- niebieski , Magenta - czerwony , Yellow - żółty, K- czarny ) i w zasadzie to wystarcza ale ... jeśli pojawia się kolor srebrny, złoty, biały lub z innej palety kolorów np.
Naklejki często sa wykorzystywane jako tak zwany gadżet reklamowy dodawany do produktów lub rozdawana na tak zwanych eventach. Na co zwrócić uwagę kupując takie naklejki ? Otóż dwie chyba najważniejsze sprawy.
Ostatnie artykuły
Kategorie
- Ciekawostki (1)
- Reklama (4)
- Techniczne (3)
Kontakt
tel/fax. 22 662 49 16
kom. +48 604 079 006
kom. +48 602 22 82 82